کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات ایکسون موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید

ورود کاربران به ‏‌سایت ایکسون و استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط ایکسون به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات ایکسون است.

در نظر داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین ایکسون از سوی کاربر است.

 

امکان ثبت سفارش در ایکسون در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده  به وسیله پیام کوتاه اطلاع رسانی خواهد شد و سفارشات بلافاصله در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند.

ایکسون در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ایکسون به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ایکسون محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ایکسون محفوظ است.

بعد از ثبت تمام سفارشات از طرف تیم پشتیبانی ایکسون با مشتریان تماس حاصل شده (تلفن، ایمیل یا پیامک) و سفارش به تایید نهایی خریداران می رسد . بدیهی است در صورت عدم تایید و یا عدم موفقیت در تماس با مشتری سفارش کنسل خواهد شد .

 

ایکسون در شرایطی امکان فسخ معامله و بازگشت کالا را مطابق قوانین زیر فراهم می آورد.

این قوانین فقط شامل کالاهای عرضه شده توسط تامین کالای ایکسون می باشد.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به ایکسون اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایکسون بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

نکته: در صورتی که کالا توسط واحد ارسال تست شده باشد، و این موضوع در فاکتور ذکر گردیده باشد شامل این موارد نخواهد شد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ایکسون اطلاع داده شود.(از طریق تیکت)
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– حداکثر مهلت ارجاع کالا برای ایکسون 7 روز پس از خرید می باشد؛ در غیر این صورت امکان مرجوع کالا وجود ندارد
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایکسون بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.